RD DUBAI

VOOR RD DUBAI HEBBEN WE TWEE GROTE TRIPS VASTGELEGD, EEN CAMPAGNE GESCHOTEN RONDOM HUN SPONSORSCHAP MET EEN PORSCHE-COUREUR EN HET COMPLETE AANKOOP- EN VERBOUWINGSPROCES VAN EEN GROTE VASTGOEDDEAL GEDOCUMENTEERD. MAAR DE FOCUS VAN DIT STUK IS DE MARRAKESH TEAMTRIP, EEN EMPLOYER-BRANDINGPROJECT OP HET HOOGSTE NIVEAU.

RD DUBAI DOET EMPLOYER BRANDING ANDERS. ZE NEMEN HUN TEAM MEE NAAR PLAATSEN WAAR VISIE, DRIVE EN PRESTATIE SAMENKOMEN. EERDER LEGden WE DUBAI VAST, NU MARRAKESH, ALS BELONING VOOR HET HALEN VAN HUN DOELEN. HET RESULTAAT IS EEN CONTENTSET DIE NIET ALLEEN EEN TRIP LAAT ZIEN, MAAR EEN CULTUUR. EEN MINDSET. EEN WERELD DIE JE ALS A-PLAYER WILT BINNENSTAPPEN.

DIT IS WAAROM EMPLOYER BRANDING WERKT. JE HOEFT NIET OP ZOEK NAAR NIEUWE MENSEN ALS JE LAAT ZIEN WAAR JE VOOR STAAT. ZE KOMEN NAAR JOU. EN DE BEELDEN DIE WE VOOR RD DUBAI HEBBEN GESHOTEN LATEN PRECIES DAT ZIEN. EEN TEAM DAT SAMEN WINT EN EEN BEDRIJF DAT PRESTATIE, REISDRANG EN GROEI VOELBAAR MAAKT.

service

EMPLOYER BRANDING

,

Year

2025